گردهم آئی به شمول نمايندگان بعضی از سازمانها و دسته های افغانهای مقيم آسترليا روز يكشنبه در ملبورن داير گرديد. بشير احمد كشتيار همكار پروگرام دری و يك تن از سازماندهنگان اين گردهم آئی دربارۂ هدف و پی آمدهای آن توضحات ميدهد كه شما را به شنيدن آن دعوت ميكنيم.
به اشتراك بگذاريد





