وزارت داخلۂ بريتانيا اعتراف كرده كه هزاران تن پناهجوی نابالغ را اخراج كرده و به كشورهای زادگاۂ شان عمدتاً افغانستان برگردانده است. طبق ارقام نشر شده در روزنامۂ Independent چاپ بريتانيا در ظرف ٩ سال گذشته ٢٧٤٨ نوجوان پناهجو پس به كشورهای افغانستان، عراق، ايران، ليبيا و سوريه فرستاده شده اند. در گزارش اين روزنامه گفته شده كه از ين جمله ٢٠١٨ تن افغان بودند.
به اشتراك بگذاريد





