بيماری های روانی بخصوص در بين جوانان از مشكلات عمده در جامعۂ آسترلياست كه بعضاً به خودكشی منجر ميشود. سازمان Headspace يك ابتكاری را بنام The Big Stigma بمنظور از بين بردن شرم و ننگ ناشی ااز ابتلا به بيماری روانی به راه انداخته تا جوانان تشويق شوند كه بجای پنهان كردن مشكلات روانی و عصبی شان آنها را با ديگران بخصوص متخصصين طبی در ميان بگذارند و برای رفع آن كمك بطلبند. شما را به شنيدن مطلبی مبتنی بر مصاحبۂ بهيشته نامدار با يك تن از مسوولان سازمانHeadspace در اين باره دعوت ميكنيم.
به اشتراك بگذاريد




