هر سال آسترالیاییها میلیاردها پیاله قهوه مینوشند که تقریبا تمام بقایای آن دور انداخته شده و یا به محل دفن زبالههای ختم میشود. اما اکنون محققین آسترالیایی برای استفاده مجدد از تفالهای قهوه راه تازه پیدا کرده اند و از آن کانکریت میسازند. البته تنها قهوه نیست، بلکه از لباسهای شببیندار کارگری نیز کانکریت ساخته میشود.
اسبیاس دری را ساعت چهار بعد از ظهر روزهای سهشنبه و شنبه از رادیو اسبیاس ٢ بشنوید. فرکانس رادیو اسبیاس ٢ را در محل خود از صفحه راهنمای ما به دست آورید.
برای شنیدن اسبیاس به روی رادیوی دیجیتال، «اسبیاس دری» را جستوجو کنید.
برای خواندن و شنیدن گزارشها و مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید.
به اشتراك بگذاريد





