خانواده های اشخاصی كه در حملۂ هوائی قوای امريكائی بر يك شفاخانۂ داكتران بدون سرحد در سال گذشته در قندز كشنده و مردمی كه از آن حمله جان بسلامت بردند، دربارۂ گزارش مقامات نظامی آنكشور ابراز خشم و انزجار كرده اند. آنها ميگويند كه بخاطر خشمگين هستند كه مقامات نظامی امريكا اين حمله را يك عمل غيرجنائی دانسته و در نتيجه پرسونل مسوول با اتهامات جنائی مواجه نخواهند شد. تفصيلات را در اينجا شنيده متيوانيد.
به اشتراك بگذاريد





