واكسين كردن بخاطر وقايه در مقابل امراض نه تنها به نفع خود شخصی واكسين كننده بلكه هركس ديگر در دور و بر اش ميباشد. مقامات صحی آسترليا ميخواهند به هدف واكسين كردن همگانی برسند، زيرا وقتی مردم كافی وقايه شده باشند از سرايت امراض ميكروبی جلوگيری ميشود. تفصيلات را در اينجا شنيده ميتوانيد.
به اشتراك بگذاريد





