یک بررسی علمی در مورد علایم قطع دواهای ضدافسردگی نشان میدهد که نشانههای مانند گنگسیت، تهوع و عدم تعادل در تعداد کمی از مریضان دیده شده است؛ در حالیکه نزد اکثریت کسانیکه این دواها را ترک کرده، علایم خفیف و قابل مدیریت را از خود نشان داده اند. این بررسی نتایج ۵۰ مطالعه را بازبینی کرده که مجموعاً ۱۷۸۲۸ تن را دربر میگرفت. حداوسط سن اشتراککنندگان این مطالعات ۴۴ سال بود که ۷۰ درصد آن را زنان تشکیل میدادند. متخصصین صحی میگویند که این بررسی، دیدگاههای مفیدی ارائه میکند، اما به تحقیقات بیشتر ضرورت است.
اسبیاس دری را ساعت چهار بعد از ظهر روزهای سهشنبه و شنبه از رادیو اسبیاس ٢ بشنوید. فرکانس رادیو اسبیاس ٢ را در محل خود از صفحه راهنمای ما به دست آورید.
برای شنیدن اسبیاس به روی رادیوی دیجیتال، «اسبیاس دری» را جستوجو کنید.
برای خواندن و شنیدن گزارشها و مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید.






