Rick Keijzer (24) is eind januari begonnen aan een rondje Australië op de fiets. Met deze zogeheten Big Lap werkt hij toe naar een Ironman in Busselton, West-Australië, eind dit jaar. Wij belden Rick om te horen waarom hij aan dit avontuur begonnen is en hoe hij de dagen nu doorkomt; Rick is onlangs namelijk gevallen en heeft zijn spaakbeen op twee plekken gebroken. Noodgedwongen moet hij het nu een paar weken rustig aan doen en dat is even slikken na 137 dagen op de fiets.
Mis niets van SBS Dutch! Abonneer je op onze feed in Spotify of Apple Podcast.
Wil je Rick volgen op Instgram? Klik hier.

Share





