Μερικές περιοχές του κέντρου της πόλης εκκενώθηκαν, ωστόσο δεν υπάρχουν άμεσες αναφορές για θύματα ή ζημιές.
Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινσιτούτο Αυστραλίας, το επίκεντρο του σεισμού ήταν σε πολύ μεγάλο βάθος και πιο συγκεκριμένα στα 207 χλμ.
Η Μετεωρολογική Υπηρεσία εξέδωσε ανακοίνωση ότι δεν υφίσταται κίνδυνος τσουνάμι για την Αυστραλία.
Όπως δήλωσε στο πρόγραμμα μας ο ομογενής δήμαρχος του Ντάργουιν, Κώστας Βατσκαλής, ο σεισμός έγινε ιδιαίτερα αισθητός.
Share
