Αφού ξεκίνησε εντυπωσιακά την φετινή χρονιά "σηκώνοντας" το τρόπαιο στο φετινό Miami Open, η Ash Barty θα παίξει για δεύτερη φορά στην μέχρι στιγμής επαγγελματικής της καριέρας σε ημιτελικά διοργάνωσης Grand Slam.
Χθες το βράδυ κέρδισε με 2-1 σετ την Αμερικανίδα Sofia Kenin και αύριο βράδυ θα αναμετρηθεί με μία ακόμη Αμερικανίδα, την Madison Keys.
"Απόλαυσα το παιχνίδι και έπαιξα με άνεση", δήλωσε ο Barty στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα.
H Barty προηγήθηκε γρήγορα στο πρώτο σετ με 5-1, αλλά η Kenin ανέβασε απόδοση και μείωσε στο 6-3.
Στο δεύτερο σετ η Αμερικανίδα προηγήθηκε με 3-0 και απομόνωσε την Barty στην γωνία του γηπέδου, ακριβώς όπως έκανε με την 23 φορές πρωταθλήτρια Grand Slam, Serena Williams. Η Barty κατάφερε να βγει από τη γωνία και μείωσε σε 6-3.
Από κει και έπειτα, η Αυστραλή ήταν ασταμάτητη και κέρδισε το τρίτο σετ (και τον αγώνα) με 6-0. Στο επόμενο γύρο, στα προημιτελικά, θα αντιμετωπίσει, την Madison Keys, που είναι στο νούμερο 14 του ταμπλό της διοργάνωσης.
