Στον 3ο γύρο του Αυστραλιανού Όπεν προκρίθηκε η Μαρία Σάκκαρη που νίκησε πριν λίγα λεπτά με 2-0 σετ (6-1, 6-4) την Αυστραλή Astra Sharma.
Χωρίς να αντιμετωπίσει ιδιαίτερο πρόβλημα η Ελληνίδα αντισφαιρίστρια πήρε τη νίκη και πλέον θα βρει στον δρόμο της την επίσης Αυστραλή Ashley Barty.
Η Σάκκαρη χρειάστηκε κάτι παραπάνω από μία ώρα, 67 λεπτά για την ακρίβεια, για να φέρει εις πέρας την αποστολή της κόντρα στην Αυστραλή Σάρμα (Νο 230 στην Παγκόσμια κατάταξη), δίνοντας τον τόνο από το πρώτο σετ, όπου έχασε μόνο ένα γκέιμ. Στο δεύτερο σετ η Σάρμα προέβαλλε μεγαλύτερη αντίσταση, ωστόσο αυτό δεν αποδείχθηκε αρκετό, με την Σάκκαρη να παίρνει την πρόκριση.
Όσον αφορά στην προσεχή αντίπαλό της, η Ashley Barty που είναι νούμερο 15 του ταμπλό επικράτησε νωρίτερα με 2-0 σετ (6-2, 6-3) της Κινέζας Yafan Wang.

Η νεαρή από το Κουήνσλαντ έχει ήδη αγωνιστεί σε όλα τα Grand Slam, πέρσι έφτασε μέχρι και τον τέταρτο γύρο του US Open.
Ο αγώνας της Σάκκαρη είναι προγραμματισμένος για την Παρασκευή, με την Ελληνίδα αθλήτρια να φιλοδοξεί να πάρει την πρόκριση για πρώτη φορά στην καριέρα της στα προημιτελικά ενός μεγάλου τουρνουά.
Ακούστε περισσότερα πατώντας play στο podcast της κεντρικής φωτογραφίας.
