Το πράσινο φως για να επιστρέψει ο κόσμος στα σπίτια του δόθηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα και οι περισσότεροι από τους κατοίκους του κτηρίου έχουν επιστρέψει πλέον στα διαμερίσματα τους. Οι αρχές έχουν ωστόσο αποκλείσει 51 διαμερίσματα καθώς δεν θεωρούνται ασφαλή για την ώρα.
Το χρονικό του περιστατικού
Το περιστατικό εξελίχθηκε το απόγευμα της Δευτέρας, όταν περίπου 3000 άτομα εκκενώθηκαν από το Opal Tower, ένα κτήριο με περισσότερους από 30 ορόφους, και τα γειτονικά κτήρια. Η πυροσβεστική έλαβε αρχικά τηλεφωνήματα για πόρτες που είχαν κολλήσει και για θορύβους στο κτήριο. Σύμφωνα με την αστυνομία οι πόρτες δεν άνοιγαν γιατί το κτήριο είχε μετακινηθεί 1-2 χιλιοστά.
Αρχικά υπήρχαν φόβοι ότι το κτήριο θα καταρρεύσει καθώς βρέθηκε μια ρωγμή στον δέκατο όροφο αλλά σε δήλωση του, ο αξιωματικός της πυροσβεστικής Andrew Dewberry, απέκλεισε το ενδεχόμενο, λέγοντας πως δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος κατάρρευσης του κτηρίου και ότι η ρωγμή οφείλεται σε μια τοπική ζημιά. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο επιστάτης της πολυκατοικίας συνεργάζεται με τους μηχανικούς που έχτισαν το κτήριο, για να δούνε πως μπορούν να επισκευάζουν τη ζημιά και να καταστήσουν το κτήριο πλήρως ασφαλές.
Ποια είναι η αιτία του περιστατικού;
Σύμφωνα με τον κ Dewberry, οι αρχές δεν γνωρίζουν ακόμα τι προκάλεσε το κτήριο να μετακινηθεί. Ο ίδιος τόνισε ότι είναι ακόμα νωρίς για τέτοιες εκτιμήσεις.
Τι απέγιναν εκείνοι που δεν μπορούν να επιστρέψουν στα διαμερίσματα τους;
Οι περισσότεροι ένοικοι επέστρεψαν για λίγο, συνοδευόμενοι από την πυροσβεστική για να πάρουν μερικά απαραίτητα αντικείμενα και μετά βρήκαν ένα μέρος να μείνουν, σε συγγενείς και φίλους. Η πυροσβεστική βοήθησε όσους απέμειναν να βρουν κατάλυμα.
