Το μάθημα των Οικονομικών Επιστημών φαίνεται να μην απαντάται σε πολλά σχολεία της χώρας αφού μόνο το 40% των σχολείων και κολλεγίων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση το έχει εντάξει στο πρόγραμμά τους. Στη δεκαετία του 1990 το ποσοστό αυτό ανερχόταν σε άνω του 90%.
Η Αποθεματική Τράπεζα επιθυμεί να το αλλάξει αυτό και σύμφωνα με την αναπληρώτρια διοικητή της τράπεζας, Λούσι Έλις υποστηρίζει ότι όσοι μαθητές ακολουθούν οικονομικές σπουδές στο πανεπιστήμιο εισέρχονται στην αγορά εργασίας με υψηλότερους μισθούς, ενώ κατανοούν καλύτερα πώς λειτουργεί η αγορά.
Η Κεντρική Τράπεζα λοιπόν, θα στέλνει το προσωπικό της σε σχολεία της χώρας για να προωθήσει το μάθημα των οικονομικών και να ενθαρρύνει τους μαθητές να επιλέγουν το μάθημα.
