Watch FIFA World Cup 2026™

LIVE, FREE and EXCLUSIVE

Ρόδος: Τουρίστες πλήρωσαν 82 ευρώ για οκτώ αναψυκτικά

Τον γύρου του κόσμου έκανε η ανάρτηση Βρετανίδας τουρίστριας που πλήρωσε 82 ευρώ για οκτώ αναψυκτικά σε εστιατόριο της Ρόδου.

Vicky Scott
Η Vikki Scott καταγγέλλει πως πλήρωσε 82 ευρώ για οκτώ αναψυκτικά Source: Facebook

Μια Βρετανή τουρίστρια, φέρεται να πλήρωσε 82 ευρώ για οκτώ αναψυκτικά σε εστιατόριο της Παλιάς Πόλης, στην Ρόδο.

Η ίδια σε συνέντευξή της στην εφημερίδα "Εθνος", χαρακτηρίζει πως το περιστατικό δεν θα την κρατήσει μακριά από το νησί, το οποίο έχει επισκεφτεί πολλές φορές στο παρελθόν.

«Περάσαμε υπέροχες διακοπές στη Ρόδο και έχουμε επισκεφθεί το νησί πολλές φορές, αυτή τη φορά ήμασταν 15 άτομα μαζί. Γι΄αυτό δεν θα αφήσω αυτό το άτομο», λέει για τον ιδιοκτήτη του εστιατορίου, «να με κρατήσει μακριά από την Ελλάδα. Είναι κρίμα να γδέρνουν τους τουρίστες. Είναι μια πανέμορφη χώρα και θα επιστρέψουμε, απλώς τώρα θα είμαι πιο… σοφή απέναντι σε αυτά τα κόλπα», δηλώνει η Βρετανή τουρίστρια, Vikki Scott, λίγες ημέρες μετά τo περιστατικό αισχροκέρδειας που γνωστοποίησε η ίδια μέσω Facebook.

Τι καταγγέλλει

Το περιστατικό είχε γνωστοποιήσει η ίδια μέσω ανάρτησή της στο μέσω κοινωνικής δικτύωσης Facebook, το οποίο στη συνέχεια έκανε τον γύρο του κόσμου.

Πολλοί μάλιστα σχολίασαν αρνητικά, λέγοντας πως τέτοιες περιπτώσεις αισχροκέρδειας είναι ένα σύνηθες φαινόμενο στην Ελλάδα.

Ακολουθεί η ανάρτηση της κα Scott:

Τι απαντά ο επιχειρηματίας

Για ψεύδη και για προσπάθειά να δημιουργήσει αρνητικές εντυπώσεις, κατηγορεί την Βρετανίδα τουρίστρια ο καταστηματάρχης του εστιατορίου, στην μεσαιωνική πόλη της Ρόδου.

Με επιστολή του στην εφημερίδα του νησιού "Η Δημοκρατική", διευκρινίζει πως τα αναψυκτικά που παρήγγειλε η πελάτισσα ήταν ενός λίτρου και πως υπήρχε κατάλογος με καταγεγραμμένες τις τιμές, ανάλογα με την ποσότητα των ποτών.

Αναλυτικά η επιστολή του:

«Στη 1 Ιουνίου του 2019 δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα η Δημοκρατική ένα άρθρο για ένα συμβάν που πραγματοποιήθηκε σε ένα κατάστημα στην Παλιά Πόλη της Ρόδου, στο οποίο αναφέρεται ότι κάποιοι ξένοι πλήρωσαν το ποσό των 82€ για 8 αναψυκτικά. Δεν διευκρίνισε όμως ότι η παραγγελία περιείχε 3 milk shake του 1 λίτρου. Το καθένα από αυτά αποτελείται από 5 μπάλες παγωτό και μισό λίτρο γάλα, 2 αναψυκτικά του 1 λίτρου, 2 αναψυκτικά του μισού λίτρου και ένα φραπέ με 3 μπάλες παγωτό, σαντιγί και σιρόπι σε ποτήρι των 750ml, τα οποία επέλεξαν οι ίδιοι από τον κατάλογο μας. Εφόσον κάθισαν και απόλαυσαν τα ποτά τους μέχρι και την τελευταία σταγόνα ζήτησαν τον λογαριασμό. Όταν έφτασε ο λογαριασμός ή κυρία Scott σε εξωφρενική κατάσταση ξεκίνησε να φωνάζει και να διώχνει τους πελάτες μας αποκαλώντας μας κλέφτες. Ο λογαριασμός ήταν 82€ παρ' όλα αυτά η κυρία άφησε το ποσό των 102.30€ και φωτογράφησε το χαρτί παραγγελίας αντί της νόμιμης απόδειξης. powered by Rubicon Project Τότε έβαλε τα κλάματα και έφυγε. Μετά από μια ώρα επέστρεψε και ξεκίνησε να φωτογραφίζει το κατάστημα και τον σερβιτόρο προκαλώντας αναστάτωση για άλλη μια φορά στους πελάτες του καταστήματος. Τότε ο σερβιτόρος της είπε να σβήσει τη φωτογραφία του και της πρότεινε να καλέσει την αστυνομία για να παραπονεθεί. Εκείνη τράπηκε σε φυγή. Ως ιδιοκτήτης του (...) δημοσιεύω τις φωτογραφίες της νόμιμης απόδειξης υπογεγραμμένη από τη ΔΟΥ ΡΟΔΟΥ για εκείνους που ισχυρίζονται ότι το μπλοκ αποδείξεων της επιχείρησης δεν είναι νόμιμο (επειδή η ταμειακή μηχανή είχε κολλήσει και την είχα στον τεχνικό έκοβα αναγκάστηκα χειρόγραφα). Σας παραπέμπω τα έγγραφα που αποδεικνύουν πως ο υπάλληλος μου είναι Έλληνας υπήκοος και πλήρως ασφαλισμένος στο ΙΚΑ καθώς και τον κατάλογο με καταγεγραμμένες τις τιμές ανάλογα με την ποσότητα των ποτών. Όσο για το TRIP ADVISOR το κατάστημα λειτουργεί εδώ και 14 χρόνια και έχει αλλάξει 3 φορές ιδιοκτήτη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ολόκληρο τον ελληνικό λαό για τα άθλια και ανήθικα σχόλια τους . Επίσης θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα σε όλους τούς τουρίστες και στους Έλληνες του εξωτερικού ότι δεν έχουμε γίνει ακόμα τριτοκοσμική χώρα και ούτε πρόκειται διότι εμείς έχουμε ΙΣΤΟΡΙΑ εκατομμυρίων χρόνων , ένα ΗΛΙΟ και μια ΘΑΛΛΑΣΑ την οποία αυτοί δεν έχουν και ούτε πρόκειται να αποκτήσουν ποτέ. Όποιος θεωρεί ότι είμαι κλέφτης και παράνομος να έρθει με τη συνοδεία των αρμόδιων αρχών να με κλείσει παρά να δημοσιεύει προσβλητικά σχόλια στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με εκτίμηση ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου (...)»


4 min read

Published

Updated

By Stergos Kastelloriou



Share this with family and friends


Follow SBS Greek

Download our apps

Listen to our podcasts

Get the latest with our exclusive in-language podcasts on your favourite podcast apps.

Watch on SBS

Greek News

Watch it onDemand

Stream now