Η Μαρία Σάκκαρη έκανε εξαιρετικό ντεμπούτο στο φετινό Αυστραλιανό Όπεν, κερδίζοντας το Νο22 στην παγκόσμια κατάταξη της WTA, Γέλενα Οσταπένκο, μετά από τρία σε
Με έντονη την παρουσία των ομογενών στις κερκίδες, η Μαρία Σάκκαρη κατάφερε να κάμψει την αντίσταση της Γέλενα Οσταπένκο και να πάρει το πολύτιμο εισιτήριο για τον 2ο γύρο του Αυστραλιανού Όπεν.
Χρειάστηκε 1 ώρα και 51 λεπτά για να φτάσει στη νίκη, όμως το πανηγύρισε με την καρδιά της. Η 23χρονη επιβλήθηκε της ασταθέστατης Λετονής με 6-1, 3-6, 6-2 και “σφράγισε” την αναμέτρηση 2ου γύρου με την Αυστραλή qualifier, Άστρα Σάρμα.
Αποκλειστικές δηλώσεις στη SBS
Μιλώντας στη Ραδιοφωνία SBS, δήλωσε ότι ήταν μια πολύ καλή αν και δύσκολη νίκη για την ίδια. "Είναι φοβερή η ατμόσφαιρα που έρχονται οι Έλληνες και μας υποστηρίζουν εμένα και το Στέφανο".
Αν και δεν γνωρίζει καλά την επόμενη Αυστραλή αντίπαλό της, την Άστρα Σάρμα, είπε ότι αυτή και προπονητές της θα μελετήσουν το παιχνίδι της.
Εκτιμά την ιδιαίτερα φιλία της με τον Στέφανο Τσιτσιπά, τον πολύτιμο χρόνο που περνά μαζί του στα τουρνουά, αλλά και την μεγάλη τους επιτυχία στο Hopman Cup στην Πέρθη και την νίκη τους απέναντι στην ελβετική ομάδα.
Η Μαρία Σάκκαρη, θα κληθεί να αντιμετωπίσει την Αυστραλή Astra Sharma, την Τετάρτη, 16 Ιανουαρίου.
Πατήστε Play στην κεντρική φωτογραφία και ακούστε τη συνέντευξη της Μαρίας Σάκκαρη
Follow SBS Greek on Facebook
Listen to SBS Greek Podcasts here
