Ως μεγάλη έκπληξη χαρακτηρίστηκε η ήττα του Στέφανου Τσιτσιπά από τον Βρετανό Κάμερον Νόρι.
Και είναι, αν λάβουμε υπόψη ότι στην παγκόσμια κατάταξη ο Νόρι βρίσκεται στην 99η θέση ενώ ο Στέφανος στην 15η.
Ο Τσιτσιπάς έχασε σε 2 σετ 7-6 και 6-4. Ακολούθησε η νίκη της Μαρίας Σάκκαρη επί της Καίτης Μπόλντερ σε 3 σετ 6-0 4-6 6-2 και μετά τα μικτά διπλά όπου σε η Ελληνική ομάδα έχασε 3-4, 4-3, 4-3.
Σε συνέντευξη τύπου ο 20χρονος Τσιτσιπάς ομολόγησε ότι καθόλη τη διάρκεια του αγώνα ένοιωθε ανεξήγητα κουρασμένος και καθόλου άνετα.
Η μόνη δε εξήγηση που μπορούσε να δώσει για την κούραση αυτή, είναι η αλλαγή καιρού και ο εγκλιματισμός.
Όπως είναι γνωστό ο Στέφανος προετοιμάστηκε στο Ντουμπάι όπου η ζέστη είναι κάπως διαφορετική από αυτή της Δυτικής Αυστραλίας.
Η Ελληνική ομάδα αντιμετωπίζει αύριο το πρωί την ομάδα των ΗΠΑ όπου ο Στέφανος θα αντιμετωπίσει τον Frances Tiafoe και η Μαρία την βασίλισσα του τέννις Σερένα Γουίλλιαμς (Serena Williams).
Tην Πέμπτη το βράδυ, στις 3 Ιανουαρίου, η Ελλάδα θα έρθει αντιμέτωπη με την Ελβετία όπου ο Στέφανος θα αντιμετωπίσει το θρύλο πια Ρότζερ Φέντερερ (Roger Federer).
