Σε λίγες μέρες, και πιο συγκεκριμένα στις 31 Μαΐου, οι Ελληνοαυστραλοί, δεύτερης και τρίτης γενιάς, που έλκουν την καταγωγή τους από την Αρκαδία, θα έχουν την ευκαιρία να βρεθούν σε μια εκδήλωση, που διοργανώνεται, και στο πλαίσιο εορτασμού των 60 χρόνων παρουσίας και δράσης του Συλλόγου.
Όπως εξήγησε στο Ελληνικό Πρόγραμμα της ραδιοφωνίας SBS, η Χρύσα Κανατά, πρόεδρος του Παναρκαδικού Συλλόγου Μελβούρνης και Βικτωρίας, «Ο Κολοκοτρώνης», η μεγάλη πρόκληση είναι φυσικά, όπως και σε άλλους συλλόγους η προσέλκυση των ατόμων δεύτερης και τρίτης γενιάς.
Θεωρεί, ότι η δεύτερη γενιά, φαίνεται να αναζητά μια επιστροφή στις ρίζες, συμμετέχοντας πιο ενεργά στο σύλλογο, αλλά για την προσέλκυση της 3ης γενιάς πιστεύει ότι ίσως χρειάζεται μια άλλη προσέγγιση και ένας διαφορετικός προσανατολισμός.
Στις 7 Ιουνίου, όπως είπε η κ. Κανατά, διοργανώνεται στο κτίριο του συλλόγου μια βραδιά ταβέρνας, με την επονομασία "Γεύσεις της Αρκαδίας", όπου θα κυριαρχούν τα πιάτα και τα κρασιά της Αρκαδίας. Ο δε ετήσιος χορός του συλλόγου θα λάβει χώρα στις 12 Οκτωβρίου.
Ιδιαίτερα σημαντική, σύμφωνα με την κ. Κανατά, είναι η καταγραφή της ιστορίας των Αρκάδων της Αυστραλίας, που έχει συγγράψει ο ομογενής καθηγητής, Αναστάσιος Τάμης.
Θέμα καθοριστικής σημασίας, για την κ. Κανατά, είναι και η μελλοντική αξιοποίηση του ιδιόκτητου κτιρίου του Συλλόγου, ώστε να συνεχίζει να εξυπηρετεί τις ανάγκες των μελών του, της ομογένειας, όπως και ευρύτερα του Αυστραλιανού κοινωνικού συνόλου.





