Ο Υπουργός Τοπικής Αυτοδιοίκησης, της Κουισλάνδης, Stirling Hinchliffe, απέλυσε το Δημοτικό Συμβούλιο του Logan City στη Βρισβάνη, λόγω διαφθοράς. Ακούστε περισσότερα στην αντάποκριση μας απο τη Βρισβάνη.
Η Ειδική Ανακριτική Επιτροπή Διαφθοράς και Εγκλημάτων κατηγορεί 8 από τα μέλη του Συμβουλίου, συμπεριλαμβανομένου και του καταδικασμένου με αναστολή Δημάρχου Luke Smith, κατηγορήθηκαν για ανέντιμη προσφυγή σε βάρος της πρώην Γενικής Διευθύντριας Sharon Kelsey.
Ο κύριος Hinchliffe ανακοίνωσε την απόφαση του χτες, Πέπμπτη, στη Βουλή της Κουισλάνδης και πρόσθεσε ότι θα γράψει στον Κυβερνήτη της Πολιτείας για να να τον ενημερώσει για την απόφαση του.
Ο υπουργός τόνισε ότι οι κάτοικοι της πολιτείας θα πρέπει να έχουν ένα συμβούλιο το οποίο που να μπορεί να λειτουργεί.
Ο κύριος Hinchliffe θα εισηγηθεί στον Κυβερνήτη της Πολιτείας έτσι ώστε μέχρι τις ερχόμενες δημοτικές εκλογές του 2020, η Δημοτική αρχή τoy Logan City να λειτουργεί μέσω ειδικών διοικητικών υπαλλήλων.
Τα 8 μέλη του Συμβουλίου που αντιμετωπίζουν κατηγορίες, αναμένεται να δικαστούν στο τέλος του μήνα.
Το Logan City είναι η δεύτερη περιοχή στην Κουισλάνδη που θα διοικείται από διοικητικούς υπαλλήλους μέσα σε ένα χρόνο, μετά από το Ipswich, το Διοικητικό Συμβούλιο του οποίου απολύθηκε τον περασμένο Αύγουστο.
Για περισσότερα νέα από την Κουισλάνδη πατήστε Play πάνω στην εικόνα.





