Ο Στέφανος Τσιτσιπάς «δάμασε» τον Ραφαέλ Ναδάλ στα ημιτελικά, αλλά δεν μπόρεσε να πετύχει το ίδιο απέναντι στον νούμερο ένα του κόσμου, Νόβακ Τζόκοβιτς, στον τελικό του πρωταθλήματος της Μαδρίτης, σήμερα πρωινές ώρες για την Αυστραλία.
Ο Σέρβος νίκησε 2-0 σετ ( 6-3 το πρώτο και 6.4 το δεύτερο).
Ο Τσιτσιπάς, παραδέχθηκε την ανωτερότητα του Τζόκοβιτς τον συνεχάρη θερμά, λέγοντας ότι τα κατορθώματά του εμπνέουν τους νεότερους αντισφαιριστές. Ξεκίνησε δε την προσλαλιά του με ευχές για την Γιορτή της Μητέρας που ήταν χθες:
Ο Novak Djokovic ανταπέδωσε τα εγκωμιαστικά λόγια και μάλιστα ευχαρίστησε τον Έλληνα πρωταθλητή και στα Ελληνικά.
"Θέλω να ευχαριστήσω τον Στέφανο για τα καλά του λόγια για μένα και την ομάδα του. Θέλω να ανταποδώσω και να πω πως είσαι σίγουρα ένα νέο αστέρι στην αντισφαίριση. Θα έχεις λαμπρό μέλλον και είμαι χαρούμενος που θα είμαι μάρτυρας του μεγαλείου σου", είπε ο Τζόκοβιτς και συνέχισε:
"Αυτό που μ' αρέσει όμως περισσότερο σε σένα είναι η προσωπικότητά σου. Πάντα τα πηγαίναμε καλά, ξέρω εσένα, τον πατέρα σου, την οικογένειά σου αρκετό καιρό. Σε θυμάμαι απ' όταν ήσουν πολύ μικρότερος απ' ότι τώρα, τώρα είσαι μεγαλύτερος και δυνατότερος από μένα. Είναι χαρά μου που μοιράστηκα το γήπεδο μαζί σου και ελπίζω πως θα έχουμε περισσότερες μάχες", είπε ο Σέρβος, και κατέληξε στα Ελληνικά: "Ευχαριστώ φίλε, πάμε!"
Στο κυρίως ταμπλώ της Ρώμης η Μαρία Σάκκαρη
Στην αντισφαίριση των γυναικών, η Μαρία Σάκκαρη, νίκησε 2-0 σετ την Γερμανδία Andrea Petkovic και προκρίθηκε στο κυρίως ταμπλώ της διεθνούς διοργάνωσης της Ρώμης. Στον πρώτο γύρο θα αντιμετωπίσει την Ρωσίδα Anastasia Pavlyuchenkova





