Ένα ακόμα μεγάλο επίτευγμα πέτυχε ο Έλληνας υπεραθλητής Σπύρος Χρυσικόπουλος, ο οποίος άφησε τους υπερμαραθωνίους στην θάλασσα για να τρέξει σε έναν από τους πιο δύσκολους και απαιτητικούς αγώνες δρόμου της ξηράς.
Έχοντας ως παρτενέρ την Ινώ Στεφανή, το ελληνικό δίδυμο συμμετείχε στον υπερμαραθώνιο Ροβανιέμι 150, τον περίφημο αγώνα των 150 χιλιομέτρων γύρω από το αρκτικό κύκλο στη Φινλανδία.
Μετά από έναν αγώνα 39 ωρών και 54 λεπτών η Ινώ Στεφανή, η πρώτη Ελληνίδα που συμμετείχε σε έναν τέτοιο αγώνα και ο Σπύρος Χρυσικόπουλος, ο οποίος φημίζεται για τις επιδόσεις του στο υγρό στοιχείο, κατάφεραν να τερματίσουν σε έναν από τους δυσκολότερους υπερμαραθωνίους.

Στο Rovaniemi 150 πέρα από τις πολικές θερμοκρασίες και τις απέραντες εκτάσεις χιονιού οι συμμετέχοντες θα πρέπει να σέρνουν έλκηθρο με τον υποχρεωτικό εξοπλισμό, που έχει ορίσει η διοργάνωση, για δύο μέρες συνεχόμενα.
«Είναι ένας αγώνας που και οι επαγγελματίες υπερμαραθωνοδρόμοι να πήγαιναν θα μπορούσαν άνετα να είχαν εγκαταλείψει. Φτάνεις στο σημείο που δεν μπορείς να τρέξεις πολύ γρήγορα, που είναι πολύ δύσκολο το έδαφος και δεν έχει σημασία αν είσαι δρομέας, εάν είσαι κολυμβητής, εάν είσαι ποδηλάτης, είναι πόσο δυνατό μυαλό έχεις και πόσο πείσμα για να καταφέρεις να φτάσεις στον τερματισμό», ανέφερε ο Σπύρος Χρυσικόπουλος, υπογραμμίζοντας τις δυσκολίες ενός τέτοιου αγώνα.

Μιλώντας για τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η Ινώ Στεφανή, η οποία μάλιστα δεν είναι επαγγελματίας αθλήτρια, είπε:
«Όσο αδύνατο ήταν να προχωρήσουμε από ένα σημείο και έπειτα από τους πόνους τους αφόρητους, τόσο αδύνατο ήταν και να σταματήσουμε γιατί το θέλαμε πολύ. Οπότε όλο αυτό ερχότανε σε κόντρα και το αποτέλεσμα ήταν να συνεχίσουμε να προχωράμε και να πλησιάζουμε στον στόχο που ήταν να τερματίσουμε. Ο πόνος ήταν πρωτόγνωρος ξεπερνούσε κατά πολύ τα όρια τα ανεκτά, που μπορεί ένας άνθρωπος να ανεχθεί στο σώμα του».






