Συνεχίζεται η αντιπαράθεση κυβέρνησης –ΝΔ για την Δικαιοσύνη και συγκεκριμένα για την αντικατάσταση των δικαστών στα ανώτατα δικαστήρια της χώρας.
Ο υπουργός Δικαιοσύνης της Ελλάδας Μιχάλης Καλογήρου έστειλε επιστολή στον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκο Μητσοτάκη απευθύνοντας πρόσκληση για την από κοινού απόφαση επιλογής προσώπων για την ηγεσία του Αρείου Πάγου.
Η αξιωματική αντιπολίτευση απέρριψε κατηγορηματικά την πρόταση και μέσω του τομεάρχη Δικαιοσύνης Νίκου Παναγιωτόπουλου, έκανε λόγο για «εξόφθαλμα αντιθεσμική διαδικασία», καθώς και για πράξη «αντισυνταγματική και παράνομη».
Συγκεκριμένα η επιστολή αναφέρει:
«Ο διορισμός της ανώτατης Δικαιοσύνης από την παρούσα κυβέρνηση θα ήταν πράξη αντισυνταγματική και παράνομη. Αντισυνταγματική γιατί μια κυβέρνηση που έχει προκηρύξει εκλογές είναι επί της ουσίας υπηρεσιακή και ως εκ τούτου μπορεί να προβαίνει μόνον σε πράξεις διαχείρισης τρεχουσών υποθέσεων ενόψει των εκλογών. Και παράνομη διότι ο νόμος 2190/94 ρητά απαγορεύει, κατά την προεκλογική περίοδο, οποιονδήποτε διορισμό σε θέση δημοσίου υπαλλήλου ή λειτουργού, πολλώ δε μάλλον στην ηγεσία των ανωτάτων δικαστηρίων.»
Η στάση της ΝΔ προκάλεσε την σφοδρή αντίδραση Μαξίμου και υπουργού Δικαιοσύνης, με τον αρμόδιο υπουργό να διαμηνύει ότι «δεν θα κάνουμε πίσω».





