Συνεχίζεται στη Βουλή η συζήτηση για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση. Χθες, δεύτερη μέρα της συζήτησης, τον λόγο πήρε ο αναπληρωτής Υγείας Παύλος Πολάκης.
Στο βήμα της Βουλής βρέθηκε χθες η ‘πέτρα του σκανδάλου’ - ας μας επιτραπεί η φράση - αφού εξαιτίας του κ. Πολάκη γίνεται η συζήτηση.
Η διαδικασία ξεκίνησε όταν η ΝΔ κατέθεσε πρόταση δυσπιστίας κατά του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη και όπως έχει προαναφερθεί, η κυβέρνηση την μετέτρεψε σε πρόταση εμπιστοσύνης προς εκείνη.
Στην χθεσινή δεύτερη μέρα της συζήτησης τον λόγο πήρε ο κ. Πολάκης ο οποίος μεταξύ άλλων είπε ότι «Για πρώτη φορά κατατίθεται πρόταση μομφής εναντίον υπουργού, όχι για πράξεις ή παραλήψεις, αλλά επειδή έχει απρεπές ύφος».
Απ΄το βήμα της Βουλής ο κ. Πολάκης τόνισε πως η απάντηση του στον υποψήφιο ευρωβουλευτή της ΝΔ, Στέλιο Κυμπουρόπουλο, αποτελεί απόδειξη σεβασμού το γεγονός ότι τον αντιμετώπισε ως ισότιμο πολιτικό συνομιλητή.
Για υποκρισία κατηγόρησε την κυβέρνηση ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Αδωνις Γεωργιάδης στην ομιλία του χθες στη Βουλή.
Παίρνοντας τον λόγο, αμέσως μετά απο τοποθέτηση του υπουργού Γιώργου Σταθάκη, ο κ. Γεωργιάδης είπε «Ο κ. Τσίπρας είναι απολογούμενος» ενώ χαρακτήρισε «χυδαίο σόου» την ομιλία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στη Βουλη την Τετάρτη – πρώτη μέρα της συζήτησης για την πρόταση δυσπιστίας κατά του Π. Πολάκη.





