Την δημιουργία θέσεων εργασίας, τόσο για Αυστραλούς, όσο και για τον γηγενή πληθυσμό της χώρας, υπόσχεται η εταιρεία Shine Energy, που επιθυμεί την δημιουργία εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος, με καύση άνθρακα.
Όπως αναφέρει ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, κ. Ashley Dodd, το έργο θα δημιουργήσει περίπου 2000 θέσεις εργασίας, κατά την κατασκευή του σταθμού και 600 θέσεις όταν αρχίσει να λειτουργεί.
Στόχος είναι να εργαστούν αυτόχθονες Αυστραλοί, σε μια περιοχή που την τελευταία δεκαετία οι θέσεις εργασίας μειώθηκαν κατά 50%.
Περισσότερα στην ανταπόκριση του Λεωνίδα Ναούμη από το Μπρίσμπεν.
Share





