Μεθυσμένη πολιτεία θυμίζει σήμερα η Θεσσαλονίκη, με τους φίλους του ΠΑΟΚ να πανηγυρίζουν το νταμπλ.
Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε μια μαγική χρονιά για τον δικέφαλο του Βορρά, καθώς με την σημερινή νίκη του επί της ΑΕΚ στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας έφτασε στο πρώτο νταμπλ της ιστορίας του.
Ο ΠΑΟΚ επικράτησε σε ένα άδειο για λόγους ασφάλειας Ολυμπιακό Στάδιο με 1-0, φτάνοντας στην 3η κατάκτηση Κυπέλλου, αντιμετωπίζοντας σε ισάριθμους τελικούς τον ίδιο αντίπαλο.
Για μια ιδιαίτερη και ιστορική χρονιά μίλησε ο προπονητής του ΠΑΟΚ Ραζβάν Λουτσέσκου, ενώ ιδιαίτερα συγκινημένος ήταν ο σκόρερ του τέρματος που έκρινε την αναμέτρηση, ο Τσούμπα Άκπομ, τονίζοντας πως παρότι η αγωνιστική σεζόν για εκείνον δεν ξεκίνησε με τον πλέον ιδανικό τρόπο, ολοκληρώθηκε με ένα γκολ στον τελικό του Κυπέλλου.
Από πλευράς ηττημένων ο Πέτρος Μάνταλος σημείωσε πως ο ίδιος και οι παίκτες του ήθελαν την κατάκτηση του Κυπέλλου για τον κόσμο της ΑΕΚ, χωρίς ωστόσο να τα καταφέρουν.
Νέα επιτυχία για τον Στέφανο
Μετά από μία μεγαλειώδη εμφάνιση ο Έλληνας αθλητής επικράτησε για πρώτη φορά του Ισπανού Ραφαέλ Ναδάλ, παίρνοντας την πρόκριση για τον τελικό του τουρνουά Όπεν της Μαδρίτης.
Ο Τσιτσιπάς πήρε τη νίκη με 2-1 σετ (6-4, 2-6 και 6-3) στην πατρίδα του Ναδάλ, αλλά και σε χωμάτινο έδαφος, το οποίο αποτελεί την δύναμη του Ισπανού τενίστα.
Πλέον, ο Στέφανος Τσιτσιπάς θα αντιμετωπίσει αύριο το πρωί στις 2:30, ώρα ανατολικής Αυστραλίας, τον Νόβακ Τζόκοβιτς με στόχο τον τέταρτο τίτλο της καριέρας του.
Να σημειώσουμε πως ο Τσιτσιπάς μετά τη νίκη του επί του Ναδάλ θα βρεθεί στην 6η θέση της παγκόσμιας κατάταξης και αν κερδίσει και αύριο, τότε θα σκαρφαλώσει στην 5η!
Σε δηλώσεις του μετά την σπουδαία αυτή επιτυχία του, ο Στέφανος Τσιτσιπάς δήλωσε χαρούμενος που δικαίωσε τον εαυτό του, λέγοντας πως έκανε έναν από τους καλύτερους αγώνες του στη χρονιά.
Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη του Έλληνα αθλητή:





