Την 1η Ιουλίου, την τελευταία Δευτέρα πριν τις εθνικές εκλογές της 7ης Ιουλίου, συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί η τηλεμαχία των πολιτικών αρχηγών των κοινοβουλευτικών κομμάτων, πλην της Χρυσής Αυγής.
Στη συνεδρίαση της Διακομματικής Επιτροπής για τις εθνικές εκλογές της 7ης Ιουλίου, υπό την προεδρία του Υπουργού Εσωτερικών, Αντώνη Ρουπακιώτη, συμφωνήθηκε η πραγματοποίηση δημόσιας συζήτησης μεταξύ των αρχηγών των κοινοβουλευτικών κομμάτων στη δημόσια τηλεόραση. Οι εκπρόσωποι των κομμάτων διατύπωσαν τη θέλησή τους να μη συμμετάσχει η Χρυσή Αυγή, κάτι που έγινε αποδεκτό.
Επιπλέον, μετά από εισήγηση του δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Μπρούλια, κατά την ειδική συνεδρίαση για την παραχώρηση και κατανομή χώρων προεκλογικής προβολής, το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας αποφάσισε να επιμείνει στην απόφασή του να μη διατεθούν, στην επερχόμενη εκλογική αναμέτρηση, χώροι στο κόμμα της Χρυσής Αυγής.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε μια επιπλέον τηλεμαχία, ανάμεσα στον Αλέξη Τσίπρα και τον Κυριάκο Μητσοτάκη, αλλά η Νέα Δημοκρατία απέρριψε το αίτημα αυτό.
Η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Έφη Αχτσιόγλου, σε δήλωσή της, αναρωτήθηκε τι φοβάται η αξιωματική αντιπολίτευση.
Αντί απάντησης στα όσα είπε η κ. Αχτσιόγλου για το debate, η Νέα Δημοκρατία την παραπέμπει σε παλαιότερη δήλωση του Αλέξη Τσίπρα, συγκεκριμένα από το 2009, στην οποία επί λέξει αναφέρει τα εξής: «Η πραγματοποίηση μιας ξεχωριστής τηλεμαχίας μονάχα για δύο κόμματα είναι εντελώς λάθος επιλογή, γιατί είναι υποτιμητική και προσβλητική για την ποιότητα της Δημοκρατίας στη χώρα μας».
Ομιλίες Τσίπρα – Μητσοτάκη
O κ. Τσίπρα, ο οποίος μίλησε σε ανοικτή συγκέντρωση στο Θησείο, στην Αθήνα, απευθύνθηκε σε όλες τις Ελληνίδες και σε όλους τους Ελληνες ζήτησε την ψήφο, ανεξάρτητα από την πολιτική τους τοποθέτηση και ανεξάρτητα από την ψήφο τους στις πρόσφατες ευρωεκλογές. Και αναφέρθηκε στο κρίσιμο δίλημμα της κάλπης της 7ης Ιουλίου...
Το δικό του δίλημμα έθεσε στην ετήσια γενική συνέλευση των μελών του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων ο Κυριάκος Μητσοτάκη. «Είτε θα παραμείνουμε στο βάλτο της καθυστέρησης και της στασιμότητας ή θα βαδίσουμε στο νέο δρόμο της ευημερίας;», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.
Τέλος, η επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής Φώφη Γεννηματά, μιλώντας στον ΣΚΑΙ, είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε η νέα δεξιά και ότι ήρθε η ώρα να επιστρέψει η λογική στον τόπο…
Πατήστε Play στην κεντρική φωτογραφία για να ακούσετε το podcast.





