Ήταν παραμονή Χριστουγέννων όταν οι κάτοικοι του πολυώροφου συγκροτήματος, Opal Tower, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους, εξαιτίας ρωγμής που παρουσιάστηκε στο εσωτερικό του κτιρίου και συγκεκριμένα στον 10ο όροφο.
Αρχικά, το περιστατικό δεν φάνηκε να απασχολεί ιδιαίτερα τις αρχές, αφού δεν υπήρχαν άλλες εμφανείς ζημιές κι έτσι οι κάτοικοι επέστρεψαν στο κτίριο.

Τώρα, η Icon, η εταιρεία που εδρεύει στην ΝΝΟ και διεκπεραίωσε το έργο, λέει ότι οι κάτοικοι πρέπει να εγκαταλείψουν, και πάλι, τα διαμερίσματά τους προκειμένου να διεξαχθούν περαιτέρω έρευνες για το περιστατικό.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Julian Doyle, είπε ότι είναι επιτακτική ανάγκη οι ένοικοι να εγκαταλείψουν το κτίριο το συντομότερο δυνατό, για να περατωθεί η έρευνα και να δοθούν απαντήσεις
Ποιος θα διεξάγει την έρευνα;
Την έρευνα, θα διεξάγει η διεθνής κατασκευαστική εταιρεία με την ονομασία WSP και ο διευθύνων σύμβουλος αυτής, ο Guy Templeton, δήλωσε ότι έχουν προσλάβει εξειδικευμένους μηχανικούς, οι οποίοι θα εξετάσουν κάθε όροφο εξονυχιστικά, προκειμένου, όπως είπε, να φτάσουν στη ρίζα του προβλήματος.

Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι
Οι κάτοικοι, έχουν ενημερωθεί ότι ίσως αναγκαστούν να μείνουν εκτός των σπιτιών τους ως και δέκα μέρες.
Παρόλα αυτά, κάποιοι από αυτούς, λένε ότι οι υπεύθυνοι δεν τους λένε όλη την αλήθεια και υποψιάζονται ότι κάτι πιο σοβαρό συμβαίνει ενώ κάποιοι άλλοι παραπονιούνται για την ποιότητα των καταλυμάτων στα οποία φιλοξενούνται προσωρινά.
Τι απαντά η κατασκευάστρια εταιρεία
Ο Διευθύνων σύμβουλος, της Icon, Julian Doyle, δήλωσε ότι καταλαβαίνει την ταλαιπωρία στην οποία υποβάλλονται οι κάτοικοι, αλλά εξήγησε ότι η διάρκεια της έρευνας θα παραταθεί έως και τρεις μήνες στην περίπτωση που οι κάτοικοι παραμείνουν στο κτίριο.
