Αν νομίζετε ότι εργασία και ταξίδια δεν συνδυάζονται, ακούστε την ιστορία της Έλλης Μαρδά και ίσως αλλάξετε γνώμη.
Για πολλούς εργαζόμενους δεν είναι απαραίτητο να βρίσκονται στα γραφεία τους για να εργάζονται.
Μπορούν να το κάνουν το ίδιο αποδοτικά -ή και καλύτερα ακόμα- ταξιδεύοντας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Έλλη Μαρδά, που πέρασε έξι μήνες ταξιδεύοντας σε χώρες της Ασίας, κυκλοφορώντας με μηχανή και μένοντας σε χόστελ, ενώ παράλληλα εργαζόταν για μια εταιρία στη Μελβούρνη.
"Έκανα μια συζήτηση με τους εργοδότες μου και τους είπα ότι θέλω να ταξιδέψω για τρεις μήνες. Συνεννοηθήκαμε ότι θα δουλεύω δοκιμαστικά εξ' αποστάσεως και τελικά πέτυχε," είπε η Έλλη, η οποία θεωρεί ότι η εργασιακή της απόδοση, ενώ ταξίδευε, όχι μόνο δεν μειώθηκε αλλά αντιθέτως δούλευε παραπάνω και καλύτερα.
"Δεν θα αλλάξει κάτι αν είσαι στο γραφείο," τονίζει και υποστηρίζει ότι αν και χρειάζεται πειθαρχία, η εξ' αποστάσεως εργασία δύναται να ευνοήσει τόσο τους εργαζόμενους όσο και τους εργοδότες.
Ακούστε τη συνέντευξη της Έλλης Μαρδά πατώντας Play στο Podcast που συνοδεύει την κεντρική φωτογραφία.





