To νομοσχέδιο για την ενεργειακή πολιτική κατέθεσε σήμερα στην βουλή στην Καμπέρα η ομοσπονδιακή κυβέρνηση.
Σύμφωνα με την τελευταία δημοσκόπηση της Essential Research, το 53% των Αυστραλών πιστεύουν ότι η χώρα δεν καταβάλει τις απαιτούμενες προσπάθειες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Η δημοσκόπηση ήταν διαδικτυακή και πήραν μέρος 1000 άτομα.
Την ίδια γνώμη τρέφει και ο μαθητόκοσμος της χώρας, καθώς οι διαμαρτυρίες που ξεκίνησαν την περασμένη εβδομάδα συνεχίζονται με πολλούς μαθητές να έχουν μεταβεί στην Καμπέρα προκειμένου να συνεχίσουν την πίεση προς τους κυβερνώντες με στόχο την λήψη μεγαλύτερης δράσης σε θέματα κλιματικής αλλαγής.

Ο Σκοτ Μόρισον αρνήθηκε να διατηρήσει το Εθνικό Πρόγραμμα Ενέργειας – «πνευματικό τέκνο» του προκατόχου του – είπε ωστόσο ότι μερικά απ΄τα κύρια στοιχεία του Προγράμματος παραμένουν και περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο.
Στοιχεία όπως, για παράδειγμα, ο στόχος για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 26%.
Το νομοσχέδιο προβλέπει την επιβολή χρηματικών ποινών στις εταιρείες παροχής ηλεκτρικής ενέργειας και στους ηλεκτροπαραγωγούς που επιδεικνύουν «κακή συμπεριφορά» προς τους καταναλωτές – όπως για παράδειγμα χειραγώγηση της αγοράς και η παρακράτηση του κέρδους από τυχόν μείωση του κόστους παραγωγής ενέργειας.
Ακούστε περισσότερα πατώντας play στο podcast που συνοδεύει την κεντρική φωτογραφία.





