Για την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας της, αλλά κυρίως για τις πολιτειακές εκλογές του Σαββάτου στη Νέα Νότια Ουαλία, στις οποίες κατέρχεται ως υποψήφια στην έδρα Καντερμπέρι με το Εργατικό Κόμμα, αναφέρθηκε σε συνέντευξη στο Ελληνικό Πρόγραμμα της Κρατικής Ραδιοφωνίας SBS, η ομογενής Σοφία Κώτση.
Στα στούντιο της SBS βρέθηκε ενόψει των πολιτειακών εκλογών του Σαββάτου στη Νέα Νότια Ουαλία η ομογενής σκιώδης υπουργός για θέματα Ηλικιωμένων, Γυναικών, Υπηρεσιών για Ανάπηρους και Πολυπολιτισμού, Σοφία Κώτση.
Η κα Κώτση αρχικά αναφέρθηκε στο πρόσφατο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, υποσχόμενοι πως μια Εργατική κυβέρνηση στη Νέα Νότια Ουαλία θα κάνει περισσότερα για την προληπτική ιατρική.
«Είμαι πάρα πολύ καλά. Ευτυχώς μένουμε εδώ στην Αυστραλία με τους καλούς γιατρούς. Η οικογένεια, οι φίλοι, η παροικία, όλοι με στήριξαν. Ήταν μεγάλο σοκ για εμένα και την οικογένειά μου. Το πάθος μου τώρα είναι να κάνουμε επενδύσεις στα νοσοκομεία και την υγεία γενικότερα, στην προληπτική ιατρική. Αγαπάω τόσο πολύ τη ζωή, πλέον έμαθα πως τίποτα δεν πρέπει να το παίρνουμε για δεδομένο», είπε.

Η κα Κώτση δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα ζητήματα που απασχολούν τους ψηφοφόρους της έδρας Κάντερμπερι.
«Τρία ζητήματα απασχολούν τους πολίτες του Κάντερμπερι. Η περιοχή μας έχει γεμίσει καινούργια διαμερίσματα, όμως δυστυχώς το νοσοκομείο παραμένει το ίδιο όπως ήταν πριν από είκοσι χρόνια. Η έλλειψη προσωπικού, οι χρόνοι αναμονής στα επείγοντα περιστατικά. Αυτή είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα του κόμματος μας. Τα σχολεία και οι συγκοινωνίες είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικά».
Oι υποψήφιοι στην έδρα Καντερμπέρι είναι:
Matt Harrson – Liberal Party
Linda Eisler- The Greens
Fatima Figueira- Christian Democratic Party (Fred Nile Group)
Σοφία Κώτση – Labor Party





